Free Chat Rooms - Buzzen Chat

~Chaotic~'s Profile

Current Mood: Blank
~Chaotic~ (Bite me, *)
Female
Female - Somewhere , United States
sexort
Sexual Orientation: Straight/Heterosexual
Relationship Status: Divorced


Updated: 2024-05-30 7:03:34 pm Viewed 21,237 times Likes 33

Geeky as s___.

Liberal as f___.

Feminist as h___.

 

Slytherin in the streets, bogart in the sheets. 

Oh yeah, also outspoken opinionated type. 

My pronouns are she/her.

You have been warned.

 

 

If you deny climate change is affected by humans, hold racist, sexist and/or homo/transphobic views, claim vaccines cause more autism or are evil, think "illegals" are scamming millions of benefits, shout that we need a wall and that family seperations and concentration camps in America are ok, voted Trump and back the current GOP, think the earth is flat.....yeah, I am not your type....just out yourself now and save us both the hassle. 

Additional disclaimer: if you plan to vote for Trump again, please say so. I do not have time for that bs. 
 34 felony charges...guilty as charged.

Black Lives Matter 

Until all women have full human and body rights, none of us do.

And to preserve this for eternity:

daz :  prezzie fa yaecho

Wash Hoburn: Were I unwed I would take you in a manly fashion 

 

[08:41p] ™Cαѕϼєѓ👻® : I Just wrote a new poem ( clears his throat ).... A Rose may be Red.... a diamond may be shinny, but a Chaotic I know, has a very cute Hinny.......... Bad Poem by Casper 

(And a few years later) 

[02:54p] MrCleanPeen : Blue as a Violet, Red as a Rose, into the bedroom and off with your clothes 

(In regards to cats)

[07:15a] ozbossthewurzel : i could sell em

[07:15a] ~Chaotic~ : nope

[07:15a] ~Chaotic~ : I would cut a ball off if ya did

[07:16a] › oneballedoz has joined the conversation.

[07:17a] › 2balledoz has joined the conversation.

[07:20a] › mangelwurzel has joined the conversation.

[07:22a] › motleymanglewurzel has joined the conversation.

 

 

 

 

[01:02p] Anja : oh and how big the load is

[01:02p] Anja : lol

[01:02p] Anja : i did not just type that

 

 

[09:47p] â™¬NeTTa♬ : i will swallow much harder

 

[06:25p] CreamScones : cuz i was thinking...you would have to rice a cock really hard to brake it.

 

Miss Penelope : you have a dirty lil mind echo

Brutally_Honest careful she dont poop a croissant

 

*AHEM*

 

[09:16a] 🍒Ĉhèŕŕŷ🍒 : you had a husband to satisfy, Dee

 

[09:52a] 🍒Ĉhèŕŕŷ🍒 : I got him warmed up by pegging him LOL

 

[06:09p] Ɯєвтαяɗ●Mαgηєт : blowing hard here now

[07:15p] this nickname sucks : hey baby lemme suck the snot from your nose!

[03:11p] Ɯєвтαяɗ●Mαgηєт becomes the town bike

 

[02:06p] Kath : bang me

 

I will leave this quote for now, but this chatter is not someone I would choose to be around. - [08:32p] Billvert™ : I've been shatting since I was a kid 

[10:54a] ☯ńauġhty ġurl☯ : COCKIES!!!!!!! YUMMY

[09:09p] 💘Ĉħèŕŕŷ💘 : I'm scared, webbie

[09:09p] ♬NeTTa♬ : im scaring her webbie

 

 

And just so we are all clear on just what Dr Jay thinks of us 

here is this gem

 

[05:50p] DrJay : i think most people here with some exceptions, are pathetic, stupid, lonely and down right bad people

Special thanks to Nuneaton Web Design